نمايندگي فيوز ETI

مسائل مربوط به مهندسي

نمايندگي فيوز ETI در تهران به تعداد محدودي مي باشد كه مجموعه الكترو بينش نيز يكي از اين مجموعه ها مي باشد.مجموعه الكترو بينش با داشتن چندين سال سابقه كار در حوزه توليد و توزيع بيش از چندين هزار نوع تجهيزات برق صنعتي كه در تابلوهاي برق فشار ضعيف ، متوسط و فشارقوي، توزيع ، كنترل، خازني، فرمان در مراكز مسكوني و صنعتي تحت ليسانس كمپاني معتبر ETI شروع به كار كرده است و در آن فعاليت مي كند و نمايندگي فيوز ETI را به خود اختصاص داده است.

 كمپاني ETI فعاليت خودش را از سال 1950 نيز در كشور اسلوني ، عضو اتحاديه اروپا ، شروع كرده است و با گذر زمان و با توسعه بازار خود ۸ كارخانه بزرگ ديگر در ديگر كشورهاي اروپايي از جمله آلمان و لهستان را تاسيس كرد.

از جايي كه شركت الكترو بينش صنعت نماينده رسمي فروش خاور ميانه و آسياي ميانه محصولات ETI است ، قسمتي از محصولات اين كمپاني را به صورت كالاي آماده وارد كرده است و معمولا با هدف ارتقاء تكنولوژي داخلي و نوآوري، توليد قسمت عظيمي از آنها از جمله كليدهاي مينياتوري ، فيوزهاي كاردي و … را هم تحت ليسانس و با نظارت كامل مهندسين و متخصصين ايشان طول يك هفته اي كه گذشت به شكل انحصاري در دستور كار خود قرار داده است.

البته پايداري اين راه احتياج به آن دارد كه توليد داخلي ساير تجهيزات مي باشد كه به نوبه خود به آنها توجه شده تا در راس انجام كار قرار بگيرند تا پيشرفت بيشتري در اين حوزه ميسر شود.در كارخانه ما بيش از چندصد پرسنل براي پيشرفت روزافزون محصولات كار مي كنند. همچنين مجموعه ما كه نمايندگي فيوز ETI را به خود اختصاص داده است سعي بر پشتيباني روز افزون اين محصولات را دارد.

تمامي محصولات مجموعه الكترو بينش (نمايندگي فيوز ETI) از گارانتي بدون قيد وشرط برخوردار است و همچنين علاوه بر استاندارد ملي ايران وتاييديه هاي مراجع ذيصلاح از جمله شركت توانير و پژوهشگاه نيرو داراي گواهي استانداردهاي معتبر اروپايي نيز همانند CE ، IEC ، KEMA ، VDE و CESI هستند.

نكته اي كه وجود دارد آن است كه نمايندگي فيوز ETI نيز بايد صلاحيت عرضه اين محصولات را داشته باشد تا بتواند محصول را با  ضمانت به دست خريداران خود برساند.

شايد جالب باشد بدانيد كه تمامي محصولات ETI در نمايندگي فيوز ETI ،علاوه بر توزيع و فروش از طريق ۳۵ نمايندگي استانهاي سطح كشور، به شركتهاي توزيع برق منطقه اي – استانها و شهرستانها ، نوسازي مدارس ، مخابرات ايران واستانها ، شركتهاي بخش مسكن و راه و ترابري ، شركت هاي كنتورساز مطرح ، مجتمع هاي پتروشيمي ، پالايشگاهها ، نيروگاهها ، كارخانجات ، بيمارستانها ، شركتهاي تابلوساز و پيمانكاران معتبر عرضه مي شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.