آرشیو تیر ماه 1399

مسائل مربوط به مهندسي

تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه و نشت لوله به صورت عمده در ايران با دستگاه هاي قديمي يا با گزاشتن يك لوله يا ليوان بر روي زمين انجام مي گرفت و درصد سعي و خطا در اين روش بسيار زياد بوده و خسارات بسياري را به همراه داشت .

لوله باز كني با توجه به حقوق مشتري و خط مشي مديران خود دستگاه هاي ويژه اي را از كشورهاي مختلف از جمله آمريكا و ژاپن خريداري و پس از آموزش در اختيار پرسنل خود قرار داد .

با اين دستگاه تشخيص تركيدگي لوله بسيار دقيق انجام مي شود و درصدخطا بسيار پايين است و جاي نگراني براي شما مشتري گرامي باقي نخواهد ماند . چراكه اين دستگاه قادر است عمق و ميزان تركيدگي را نيز مشخص كند .

روش تشخيص تركيدگي لوله بادستگاه بدين صورت است كه اين دستگاه ها با دريافت امواج صوتي كه از خروج آب از لوله ايجاد مي شود جاي دقيق نشت و تركيدگي لوله را پيدا كرده و كار براي متخصصين راحت تر مي شود .

به طور كلي تشخيص تركيدگي لوله بادستگاه بسيار آسانتر از روشهاي معمول است اما بسياري از شركتها بدليل قيمت بالاي اين دستگاه ها از تهيه آن خودداري مي كنند و با آزمون و خطا خسارات بسياري را براي مشتري رقم مي زنند .

چه زماني لازم است جهت تشخيص تركيدگي لوله اقدام كنيم ؟

  • مبلغ قبض آب بيش از حد نرمال باشد
  • در شب و زمان سكوت صداي آب به گوش برسد
  • بر روي ديوار لك و نم زدگي ديده شود
  • با افت فشار آب روبرو شويم
  • از سقف و ديوار آب چكه كند
  • بوي نم و رطوبت از يك قسمت خانه استشمام شود

تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه نشت ياب چطور انجام مي شود ؟

بهترين امتياز دستگاه تشخيص تركيدگي لوله ، شناسايي دقيق محل تركيدگي لوله بدون نياز به تخريب و كندن نقطه ي مورد احتمال در كمترين زمان ممكن است كه درحقيقت اين روش بسيار مفيد يعني تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه در واقع با توجه به هزينه سنگين بررسي و بازسازي محل تركيدگي لوله، صرفه جويي اقتصادي كاملا مناسبي است. دستگاه تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه درحقيقت بر اساس امواج كار ميكند. دستگاه تشخيص تركيدگي لوله يا نشت ياب به كمك گيرنده اي  قوي و فوق حساسي كه دارد حتي كوچك ترين امواجي بر اثر تركيدگي لوله و يا نشت لوله ايجاد شده را دريافت كرده و شناسايي ميكند آن هم بدون نياز به تخريب و بررسي مستقيم تركيدگي لوله ها را شناسايي ميكند.

قيمت تشخيص تركيدگي لوله

قيمت تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه در خدمات فني تهران بر اساس نرخ اتحاديه مي باشد و با توجه به نوع دستگاه متغير است، معمولا قيمت اين دستگاه ها به دليل وارداتي بودن آنها بسيار بالا بوده و شركتهاي خدمات فني هزينه هاي زيادي براي تشخيص با دستگاه از مشتري دريافت مي كنند اما خدمات فني تهران با هزينه اي كمتر از نرخ اتحاديه اقدام به تشخيص محل تركيدگي لوله مي كند.

 

http://asmatashkhis.com

اثرات لوله تركيده شده ممكن است شما را خيلي ناراحت كند و همچنين در صورت بالا بودن شدت آن مي تواند مخرب باشند. يك لوله تركيده در سيستم اصلي مي تواند موجب خسارت به ديوارها ، سقف ، نماي ساختمان و حتي وسايل شما شود.

بهترين راه براي بالا بردن عمر سيستم لوله كشي و جلوگيري از خطر تركيدگي و شكستن لوله اين است كه ما در همان ايتداي كار و زمان لوله كشي از يك استادكار ماهر استفاده كنيم تا تمام لوله ها در جاي مناسب،كاملا محاسبه شده و ايمني ساخته شود.

از حلال ها و لوله بازكن خانگي براي لوله هاي فاضلاب كمتر استفاده كنيد

همچنين مي‌توانيم تا جايي كه برايمان ممكن است مخازن آب سرد را با عايق بندي كنيم،لوله هايي كه در معرض هواي خيلي سرد و يا خيلي گرم هست را عايق بندي كنيم و يا همان طور كه مطرح شد لوله هاي قديمي كه احتمال پوسيدگي آنها مي رود را تعويض نماييم.

به هر حال شكستن لوله و نشتي آب به طور كامل قابل جلوگيري نيست. اما نگران اين اتفاق نيز نباشيد. متخصصين تشخيص تركيدگي لوله آماده پيداكردن و رفع ايرادات هستند.

در بعضي موارد ديده شده كه شركت هاي تخليه چاه و لوله بازكني با استفاده نادرست و ناشيانه از از دستگاه هاي خود مثل فنر لوله بازكنيباعث ايجاد شكستگي در نواحي ديگر سيستم لوله كشي فاضلاب شده اند.

پيدا كردن محل تركيدگي لوله

تشخيص تركيدگي لوله در مواردي مي تواند بسيار ساده باشد اگر كه نشت آب خود را در جايي نمايان كند ولي در عين حال مي تواند بسيار گول زننده باشد چون آب مي تواند راه خود را در هرجايي نشان دهد و ممكن است شما به دنبال پيداكردن محل نشت آب خرابي هاي بسياري را به وجود بياوريد. بهترين راه ممكن تشخصي تركيدگي لوله با دستگاه است.

در گذشته تشخيص علت نم و رطوبت به وسيله مشاهده و حتي گوش دادن انجام مي شد ولي با پيشرفت تكنولوژي و با كمك دستگاه هاي جديد مي‌توان در كمترين زمان ممكن محل نشتي آب را به درستي و دقيق تشخيص داد.

اين راه هاي جديد در ظاهر شايد گران قيمت باشند ولي مي‌توانند از نظر اقتصادي از راه هاي قديم به صرفه تر هستند چون عمليات تخريب را به ميزان قابل توجهي پايين مي آورند. زيرا كه در آنها نياز به شكاف در منطقه وسيعي از ديوار يا كف خانه نيست.

اين دستگاه ها دقت و حساست بالايي دارند و مي توانند با احتمال خطاي كم محل نشتي آب را تشخيص داده و براي رفع آن، نقطه دقيق نشتي را مشخص كنند . دستگاه هاي صوتي، كه به آنها دستگاه هاي مافوق صوت نشتي ياب نيز مي گويند، توسط متخصصان تاسيسات به كار گرفته مي شوند تا محل تركيدگي لوله و نشت آب به خوبي مشخص شود.

با كمك اين دستگاه تشخيص تركيدگي لوله ، پيدا كردن محل نشتي و يا محل دقيق شكستگي لوله ساده تر شده است و سريعتر مي توان از آسيب هاي بعدي جلوگيري كرد. پس ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه اگر در جايي سيستم لوله كشي شما دچار تركيدگي شد حتما با متخصصان تشخيص تركيدگي لوله و لوله بازكني تماس بگيريد و از آن ها بخواهيد كه در خانه شما حاضر شوند و صد البته كه از آنها بخواهيد با تجهيزات كامل در آنجا حاضر شوند.

تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه

يكي از مشكلات رايج در ساختمان تركيدگي لوله و ايجاد نم و رطوبت در سقف و ديوار ها مي باشد. در اين راستا مي باست به صورت اصولي و با استفاده از روش هاي دقيق محل دقيق تركيدگي و يا نشتي لوله ها تشخيص داده شود. تشخيص تركيدگي لوله اگر تنها با تكيه بر تجربه و وسايل قديمي انجام شود ميتواند باعث هزينه هاي اضافي و صرف زمان زياد براي تشخيص تركيدگي لوله شود. گروه اسما تشخيص با  استفاده از دستگاه هاي به روز آمريكايي اقدام به تشخيص محل تركيدگي لوله در كمترين زمان ممكن و بدون هيچ گونه خطايي مي كند تا آسودگي خيال و راحتي را براي شما عزيزان به ارمغان بياورد.

 

پرسنل و تكنسين هاي اسما تشخيص آموزش هاي تخصصي جهت كار با دستگاه هاي به روز دنيا جهت تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه را ديده اند تا بتوانند اطمينان شما عزيزان را بدست بياورند و هرگونه نم و رطوبت ، نشتي و تركيدگي لوله را تشخيص بدهند و آن را به صورت 100 درصدي و مادام العمر با ضمانت برطرف نمايند. نحوه كار دستگاه هاي شناسايي و تشخيص تركيدگي لوله به اين صورت است كه امواج صوتي ناشي از خروج آب از لوله را دريافت ميكنند و از اين طريق محل دقيق آن را شناسايي ميكنند علاوه بر محل دقيق قادر به تشخيص ميزان و عمق تركيدگي لوله نيز هستند در نتيجه سرعت كار افزايش و دقت انجام بالا مي رود.

http://asmatashkhis.com/تشخيص-تركيدگي-لوله/

هدف اصلي ما در گروه توسعه فناوري مهندسي (ديتك) آموزش به صورت كاربردي هست نه فقط اينكه وقت شما گرفته بشه و تهش هم هيچي به هيچي :). براي اينكه يك آموزش مثل آموزش متلب رو بشه خوب ياد گرفت بايد پايه و گام به گام جلو رفت.

حالا مخاطب هاي اين دوره كيا هستن و چه كسايي مي تونن از اين دوره استفاده كنند؟ اگه بخوام به صورت خلاصه خدمتتون عرض كنم هركسي كه به متلب نياز داشته باشه يا بخواد براي تكميل كردن رزومه اش يه زبون برنامه نويسي هم اضافه كنه، اين دوره خيلي مي تونه براش مفيد باشه.

در اين دوره ما به معني واقعي سعي كرديم از صفر متلب رو آموزش بديم و شما رو براي دوره هاي حرفه اي تر بعدي آماده كنيم. اميدوارم اين دوره بتونه كمكي به مسيرتون بكنه.

هميشه شروع كار خيلي مهمه! تو اين همه آموزش رنگارنگ كه تو وب هست و كتاباي قطور مختلف خيلي ميتونه سر در گم تون كنه. پس خيلي مهمه شروع قوي و درستي داشته باشيد تا بتونيد تا آخر مسير پيش بريد????

۱متلب از كجا اومده؟؟

متلب يك زبان برنامه‌نويسي است كه توسط MathWorks توسعه داده شده است. به عنوان يك زبان برنامه‌نويسي ماتريسي آغاز شد كه يك زبان برنامه‌نويسي  ساده است. مثال هايي كه در ابتدا در آموزش آورده مي شه سعي ميشه از آسون ترين مثال ها باشه كه آموزش ساده تر و كاربردي تر بكنه.

 

اين برنامه آموزشي طوري تهيه شده كه تمام افراد بتوانند از آن استفاده كنند و متلب را به صورت پيشرفته درك كنند. پس از اتمام اين برنامه آموزشي خودتون را در سطحي مي بينيد كه خيلي راحت خودتون رو به سطح بعدي ببريد و سريعتر پيشرفت كنيد. البته براي آموزش متلب كلاس هاي حضوري هم برگزار مي كنيم كه خلاصه و فشره همين نكاتي هست كه به صورت رايگان در اختيار شما قرار ميديم.

۲پيش نيازها

ما فرض مي‌كنيم كه شما دانش كمي از برنامه‌نويسي كامپيوتر داريد و تا حدودي مفاهيمي مانند متغيرها، ثوابت و غيره را درك مي‌كنيد. اگر برنامه‌نويسي در هر زبان برنامه‌نويسي سطح بالا مانند C، C + + يا جاوا انجام داديد، آن وقت آموزش متلب مثل آب خوردن ميمونه براتون.

۳قدرت محاسباتي رياضي متلب

متلب در هر جنبه از رياضيات محاسباتي استفاده مي‌شه. شكل‌هاي زير برخي محاسبات رياضي رايج هستند كه معمولا در آن از آن‌ها استفاده مي‌شود.

  • برخورد با Matrices و Arrays
  • گرافيك و گرافيك سه‌بعدي
  • جبر خطي
  • معادلات جبري
  • توابع غير خطي
  • آمار
  • آناليز داده
  • معادلات ديفرانسيل
  • محاسبات عددي
  • يكپارچگي
  • منحني نصب
  • ديگر توابع ويژه

۴ويژگي هاي اصلي متلب براي آموزش متلب

اين يك زبان سطح بالا براي محاسبات عددي، تصويرسازي و توسعه كاربرد است. همچنين يك محيط تعاملي براي اكتشاف، طراحي و حل مساله فراهم مي‌كند. كتابخانه وسيعي از توابع رياضي براي جبر خطي، آمار، آناليز فوريه، پالايش، بهينه‌سازي عددي و حل معادلات ديفرانسيل معمولي فراهم مي‌كند. اين سيستم گرافيكي براي تصويرسازي داده‌ها و ابزارها براي ايجاد نمودارهاي سفارشي فراهم مي‌كند. رابط برنامه‌نويسي متلب به ابزارهاي توسعه براي بهبود قابليت نگهداري كيفيت و به حداكثر رساندن عملكرد كمك مي‌كند. همچنين ابزارهايي براي ايجاد برنامه‌هاي كاربردي با رابط‌هاي گرافيكي سفارشي فراهم مي‌كند. اين مدل براي يكپارچه‌سازي الگوريتم هاي متلب براساس كاربردها و زبان‌هاي خارجي مثل C، جاوا، عمل مي‌كند.

۵مصارف متلب

متلب به عنوان يك ابزار محاسباتي در علوم و مهندسي مورد استفاده قرار مي‌گيره كه زمينه‌هاي فيزيك، شيمي، رياضي و همه رشته‌هاي مهندسي را در بر داره پس در طيف وسيعي از كاربردها مورد استفاده قرار مي‌گيرد مثل پردازش سيگنال و ارتباطات، پردازش تصوير و ويديو، سيستم‌هاي كنترل، آزمون و اندازه‌گيري و….